torstai 21. elokuuta 2008

vitun paskat

Olen laiskotellut kaiken suhteen. Siivoamisen, töiden teon ja varsinkin blogin kirjottamisen kanssa. Olen haistatellut pitkää vittua koko ajan ja aijon jatkaa samaa rataa. En pidä edes työstäni, vihaan siivoamista ja muutenkaan ei vaan huvita. En jaksa olla yltiö positiivinen, enkä mitenkään masentunutkaan enää.

Ajattelin pari sanaa kirjottaa teille, RAKKAAT lukijat, vain siitä syystä, että minä en ole unhotanut teitä. Ja vielä kiitos ensimmäiselle fanilleni tämän sivuston bloggailusta. Ja kyllä mä taas vauhtiin pääsen. Kiitos ja näkemiin.

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

Jea, sä tuut olee iha tulessa beibi!!! Joo, en ole väsynyt. Tää koko aamu kusee niin pahasti, että mun päivästä saisi tehtyä jonkun todella pahan GS-videon...nojooh, meniköhän taas liian pitkälle?!

Ei saatana...Nähdään tänään? Saille ei pysty, mut jossain toisessa muodossa sitten?!

Kata kirjoitti...

Oi, ihanaa tietää että joku toinenkin on sitä mieltä, että siivoaminen ja puuhaaminen on täysin perseestä! Nyt ei tarvitse potea jatkuvissa tunnontuskissa, en ole yksin. Eläköön laiskuus ja epäjärjestys!