keskiviikko 23. heinäkuuta 2008

Ahkerointia

Kyllä, olen ollut ahkera, niin eilen kuin tänäänkin. Eilen olin Kaikkos-paskiaisen kanssa salilla, jolla oli niin paljon virtaa, että se meinas polkee ne laitteet paskaksi. Itse otin iisisti (sillä periaattella että en ole tehnyt mitään yli kuukauteen ja kuntoni on aivan nolla). No eipä onneksi sitten paikat ole kipeenä, kun tuli tallusteltua tunnin verran pihalla ympyrää sen narun jatkeen kanssa (toisin sanoen se on koira, silloin kun se osaa käyttäytyä).

Tänään ahkeroin heti aamusta! Tulin töihin, (tein sivusilmällä töitä) selasin sähköpostit (kuten joka aamu ja vähintään kolme kertaa päivässä, kunhan vain päivä kuluisi edes hitusen nopeammin). Soitin KOLMEEN eri lääkäriin: Ensin tietenkin koiralle eläinlääkäri, se tarvii rokotteen ja siru tunnisteen. Sain ajan heti huomiseksi illaksi ja laskua kertyy 85€ (tietty enemmän kun mun lääkärit yhteensä viimeisen vuoden aikana). Sitten yritin soittaa ittelleni aikaa lääkäriin, tarttis saada lääkkeitä. No se paikka missä käyn (en käy omassa terveyskeskuksessa, kun sieltä ei saa MITÄÄN palvelua, vitun helsingin kaupunki) oli suljettu ja ne on lomalla. Pitää soitella ens viikolla uudelleen (perkele). No sitten soitin hammaslääkäriin, ne tarjos mulle ajan heti (koska valitin vaivoja ylenpaattisen paljon...). Kyllä meni siis putkeen ainakin valituksen ja ajan saantien osalta.

Koska tänään ahkeroin ja olen ollut reipas ja menen hammaslääkäriin, saa nähdä kuinka loppupäivä sujuu. Voi olla että hampaita särkee niin perkeleesti ja vatsa kurnii kun ei saa syösä. Sitten vasta mua kiukuttaa ihan vitusti. Mutta jos kiukuttelen niin pitää ajatella POSITIIVISESTI, että ainakin tuli hoidettua, vaikka rahaa menikin VITUSTI.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

Parane, niin vien sut salille. Saatana.