sunnuntai 15. tammikuuta 2012

anna anteeksi (15.1)

Anna anteeksi äiti etten jaksa enää. Anna anteeksi kaikki pahat sanat mitä sanoin. Anna anteeksi etten ollut enää tarpeeksi vahva uskoakseni. Anna anteeksi etten voinut enää. Rakastan sinua, parempaa äitiä en olisi voinut saada. Anna anteeksi etten pystynyt sanomaan enää. Anna anteeksi isi etten sanonut sinulle aina riidan jälkeen että se tuntui pahalta. Anna anteeksi etten halunnut mitään pahaa tapahtuvan. Olen saanut kunnian olla sinun isin tyttö. Kiitos rttä sain olla lapsesi. Kiitos rakkaat vahemmat, en olisi voinut koskaan parempia vanhempia saada. Antakaa anteeksi heikkouteni mitä en aina osannut sanoa vaan piilotin sen.
Anna anteeksi rakas siskoni etten ollut yhtä vahva kuin sinä. Anna anteeksi etten voinut olla kuin sinä. Anna anteeksi kaikki lapselliset riidat. Anna anteeksi kaikki ne pahat teot. Olet ollut enemmän kuin sisko. Olit äiti kun sitä kaipasin. Olit se kenelle sain huutaa. Olit se tuki kun tuntui ettei lapsuus ole helppoa. Olet ollut paras sisko mitå kukaan voi tässä maailmassa saada. Olet ollut enemmän sisko minulle vuosien aikana mitä olet ollut ennen. Silloinkin puolustit minua kun joku minua kiusasi. Olit enemmän kun olen koskaan sanonut snun olevan. Olet ollut rakkainta osa ,erhettäni vaikkemme aina ymmärtäneet toisiamme. Rakas sisko, en koskaan halunnut tuottaa sinulle kyyneleitä. Anna anteeksi etten osannut enää sanoa miten asiat ovat. Kiitos että sain sinut elämääni.
Anna anteeksi Sini etten koskaan saanut sinuun tutustua. Olet samaa lihaa ja verta mutten koskaan tuntenut sinua siskokseni.
Anna anteeksi Duplo että sinut hylkäsin. Tiedän että sinulla rakas karvapalloseni tulee olemaan hyvä loppu elämä. Tiedän että sinusta pidetään hyvää huolta ja sinua rakastetaan silloin kun enää anna sinulle rakkauttani. Olit tärkeä ja minun lapseni. Olit enemmänkin minulle kuin vain koira. Olit elämäni kumppani, se joka ei koskaan minua jättänyt.

Antakaa anteeksi rakaat ystävät etteivät voimani enää riittänee. Antakaa anteeksi etten saanut enää sanotuksi sitä kuinka pahalta tuntuu. Antakaa anteeksi jos joskus teitä loukkasin. Antakaa anteeksi etten enää pystynyt. Antakaa anteeksi se mitä olen tehnyt.
Anna anteeksi elämäni rakkaus kun sinua satutin. Anna anteeksi kaikki ne sanat ja teot jolla sinua löin. Anna anteeksi kaikki ne riidat ja kyyneleet. Anna anteeksi kaikki se miksi kaikki päättyi näin. Anna anteeksi etten osannut sinua enempää rakastaa. Anna anteeksi että jouduit kaiken tämän kokemaan. Anna anteeksi etten voinut olla enempää. Anna anteeksi että sinulle tein pahaa. Anna anteeksi kaikki se miksi minua opit jo vihaamaan. Annan sinulle anteeksi kaiken enkä enää kanna pahoja ajatuksiani mukana. Anna anteeksi etten enää osannut enempää. Anna anteeksi kaikki ne asiat mitkä jäivät kesken. Anna anteeksi etten osannut enää olla sinun. Anna anteeksi minulle kaikki kun minua ei enää täällä ole. Anna anteeksi että jätin sinut kun enää muuta osannut. Anna anteeksi etten osannut sanoa kuinka paljon sinua rakastan. Anna anteeksi etten enää pystynyt. Anna anteeksi kun vaadin liikaa vaikkei koskaan se ollut tarkoitukseni. Anna anteeksi jos jätän jälkeeni arvet joita et osaa korjata. Anna anteeksi etten saanut olla kanssasi elämäni loppuun asti. Anna anteeksi etten osannut enempää. Anna anteeksi kaikki se mitä jätin tekemättä. Rakastan sinua ikuisesti enemmän kuin ketään koskaan. Halusin olla kaikkesi. Halusin olla kanssasi koko loppuelämäni. Hsludin kasvaa kanssasi yhteen niin ettei meitä olisi koskaan mikään erottanut. Halusin saada kaiken kanssasi. Jakaa ilot ja surut ja oppia tuntemaan sinut niin että osaisin lopettaa lauseesi. Halusin olla enemmän kuin mitä koskaan saimme olla. Halusin saada niin paljon mitä ei koskaan saatu. Anna anteeksi ettemme voineet olla sitä. Halusin sinut kokonaan kaikkine vikoineen ja kaikki ne parhaat asiat mitä olen keltään saanut. Annan anteeksi että satutit minua. Annan anteeksi kaiken että saan rauhan. Anna anteeksi että olin itsekäs enkä osannut ajatella aina sinua ensimmäisenä. Anna anteeksi että tiemme päättyi. Halusin saada kaiken mutten enää osannut. Anna anteeksi vain siksi että sanon kuinka paljon sinua rakastan. Rakastan sinua aina. Petri, olit parasta mitä elämääni sain. Paras kumppani ja rakastaja. Anna anteeksi. Rakastan sinua vielä kaiken jälkeen eikä se koskaan muuttunut. Olit kaikki se mitä olin toivonut. Olit enemmän. Sait minut uskomaan ja toivomaan. Annoit minulle enemmän viisautta kuin koskaan olen puolisoltani saanut. Anna anteeksi etten antanut asioiden mennä enää omalla painollaan. Halusin vain rakastaa sinua kunnes en enää osannut olla oma itseni. Ytritin todella. Halusin jaksaa. Halusin enemmän kuin osasin antaa. Halusin olla koko maailmasi ja parantaa kaikki ne menneisyyden haavat. En osannut enää. En osannut enää sanoa omia vikojani ääneen vaikka aina ne tiesin. Anna anteeksi että jätin kaiken viime tippaan. Anteeksi kaikki se paha mitä annoin sinun kokea. Haluan sanoa sinulle yhä uudelleen kaiken sen mitä jäi sanomatta. Kaikki menneisyys kanssasi oli välillä rankkaa alamäkeä ja ylämäkeä, mutta silti sain kokea kanssasi ihanimmat hetket elämästäni. Kaikki mitä koimme yhdessä oli kokemisen arvoista. Kadun toukokuussa aiheutunutta pahaa. Toivon että annat minulle anteeksi. En kadu kuin sitä enemmän kuin mitään meidänyhteisen hyvän aikana tapahtunutta. Anna anteeksi kun kadun kaikkea sitä mitä en saanut kanssasi kokea. Kaikki se mitä koimme oli ihanaa ja parasta aikaa elämässäni. Sain kanssasi asunnon mitä olin aina toivonut. Sain kokea sinun kanssasi sen mitä on olla avopuoliso, lähes tasavertainen kanssasi. Kiitos kaikesta mitä annoit minulle. Kiitos kaikesta mitä sinulta opin. Kiitos että rakastit minua. Vaikka varmasti sen täytyi olla vaikeaa kaikkien vikojeni kanssa. Kiitos että sain sinulta elämääni asioita joita en olisi aiemmin voinut kuvitellakaan saavani. Kiitos kaikesta ihanasta. Olit minulle enemmän kuin poikaystävä ja puoliso. Halusin sinusta parhaan ystäväni jota osan aikaa osasit olla. Anteeksi etten aina osannut puhua kanssasi. Olit minulle se kenelle halusin kaiken jakaa vaikken aina jaksanut. Halusin olla enemmän sinulle mitä olin. Halusin saada sinut ja sen elämän josta joskus puhuimme. Halusin sen perheen. Mutta ennen sitä halusin kokea kanssasi maailman ja saada nuoruutemme elettyä loppuun. Halusin saavuttaa paljon enemmän. Tiedän että haluan paljon ja näissä haaveissa halusin elää. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja haluan sinun saavuttavan elämässä kaiken sen mitä en enää osannut antaa. Olen pahoillani etten sanonut näitä asioita sinulle aiemmin. Haluan sonulle vain kaikkea hyvää. Haluan sinulle hyvän loppu elämän ilman katkeruutta. Halaun sinun pääsevän kaikesta yli.haluan sinulle vain sen kaiken mitä ansaitset. Ymmärrä minua nyt kun en enää osaa ja jaksa.

Tämä ei ole ollut helppoa ja teille se ei tule helppoa olemaan. Olen pahoillani etten sanonut mitään koskaan tarpeeksi ajoissa enkä osannut pyytää pakottavaa apua. Tämä ei ollut helppoa minullekaan. Jätän jälkeeni vihaa ja katkeruutta ja ymmärtämyyttä. Jätän jälkeeni surua. En halunnut olla näin itsekäs. En halunnut joutua tänän pisteeseen, mutta nyt se on liian myähäistä anteeksi niile joille en omia sanojani antanut.

Ei kommentteja: