sunnuntai 26. toukokuuta 2013

krapuladarraeilisenjälkeinen olotila

Tuli taas kuningas sunnuntai ja armoton eilisen poteminen. Ainut asia mitä voi taas itselleen hokea on se etten kännissä toilaile. Miksi mun pitää vielä juoda? Siitä tulee vaan paha olo. Ja kaikki ongelmat tuntuu paisuvan 10 kertaiseen mittakaavaan ja suurennuslasilla vielä siihen päälle tutkiskelee ja pohtii niitä. Tää mikään ei johdu siitä että olisi niin kamala darra ettei kykenissi toimimaan. Tää johtuu siitä että tuntuu taas että pää räjähtää. Vituttaa ja itkettää ja masentaakin olla vaan tässä. Mulla on paha mieli ja puran taas kaikki asiat aivan väärin. Raivoan koska mua suututtaa ja itkettää samaan aikaan ja et vaan kykene olemaan normaalisti. Mä haluan jotain ja ulosantina en päästä sitä ulos. Taas tein jotain tyhmää. Nyt kaduttaa mutta joku "muka" ylpeys estää pyytämästä anteeksi. Ihan kauheeta paskaa. Mä en saa mistään mitään selkoa. Mä en halua myöntää että mulla on ikävä ja mua sattuu. Mä en halua olla enää ikinä heikko ja riippuvainen. Mä en halua enää näitä eilisen jälkeisiä ihme krapula pohdintoja ja jatkuvaa darraa...

Ei kommentteja: