maanantai 23. helmikuuta 2009

WANHA

Päivän galluppi. Mistä tietää että on vanha? No kun kaikki missi ehdokkaat on nuorempia kuin sinä.

Todella vanha olo. Vaikka ne on "lähes" saman ikäisiä kuin minä. Wanha.

Tosin ei missejen kanssa voi olla mitään yhteistä. En todellakaan ymmärrä kuka haluaa olla niin halpa ja osallistua missi kisoihin. Tosin tiedän erään joka on hakenut missi kisoihin ja kahtena vuotena peräkkäin hyvätty liian paksujen reisien takia. Tossa instituutiossa on vaan jotain niin mätää. Ei ymmärrä.

Viikonloppunakin oli kuitenkin radiossa taas keskustelua misseistä ja niiden kauneusleikkauksista. Siinä instituutiossa on edelleen jotain mätää. Kuitenkin tässä radio keskustelussa todettiin, että Etelä-Amerikassa kaikki naiset on leikeltyjä jostain. Hienoa! Ja silti ne hakee missiksi. Suomessa nostetaan kohu kun jollain on silikooni. Niitähän kohta kaikilla, jotka ei voi hyväksyä, että kaikille naisille ei kasva tissit. Miehet käy pienetemässä tissejään, kun niillä on jo isommat kun useimmilla naisilla.

Huoh. Kauneusihanteet on perseestä. Tota töllöntintäkin kun kattoo niin tulee vaan ohjelmia siitä kuinka päästään läskistä eroon, ja kuinka kivaa on 14-vuotiaiden tyttöjen laihduttaa samanlaisiksi kun joku vitun Mary-Kate Olson. EI NÄIN. Opettaisivat saatana mielummin, että kuinka voit olla tyytyväinen itseesi. Ollaan kaikki jo valmiiksi läskejä, laihdutetaan ja lihotaan ja taas laihdutetaan. Afrikassa kuitenkin ihmiset katsoo lihavuudesta sen kuinka paljon sulla on fyrkkaa syödä.

Sitten kun ollaan kaikki niin kateellisia ja kriittisiä ulkonäköasioista, niin unohtuu aina se ihan oikea todellinen asia. Kuka minä olen. Minä itse ennen muita. Tässä nykypäivän maailmassa on varmaan niin helvetin helppo hukata itsensä, kun jatkuvasti tulee joka tuutista sitä "kuinka minä löysin itseni" ja "näin tein matkani itseeni". Menkää sitte helvetti itteenne. Joko sitä itsensä löytää tai ei. Näin se vaan on. Miksi helvetissä sen eteen pitää tehdä joku helvetin "hengellinen matka". Ei vaan mahdu mun päähän.

Kateellisuudesta kyllä tiedän. Olen kateellinen tolle dokuilevalle Kaikkoselle, joka on tuttu jo Hynysellekin. Se on fame. Olishan se kiva itellekin, mutta mä vedän Kaikkosen siivellä, ja huutelen, "no vittu, HYNYNENKIN tietää Kaikkosen". Mä taidan tyytyä vähään. No okei, toinen kateellisuuden aihe: Kaikkonen tekee vitun hyviä muffareita. Ainut asia mikä sai mut pirteeksi tänään. Itse en leivo, enkä halua, enkä osaa. Kaikkonen saa mut hymyilemään kotitekosilla taijoilla. Se saa riittää.

Viikonlopun valaistumisen jälkeen ja kauheissa raivareissa pienessä päässäni olen päättänyt luopua parista periaatteesta, ihan vaan holtittomuuden nimissä. Dulle ottaa pari kuvaa ja tää menee fotzebookkiin. Ja toinen, tää menee pesemään autonsa, vaikka edellisestä pesusta on melkein viikko. Ja kolmantena asiana: postailen jatkossa kuviakin. Ihan vaan vittuilun halusta.

Kyllä, voi tässä vielä mädäntyä mädemmäksi. Taivutus ainakin menee kohdilleen, jos ei muuten. Mätä, mädempi, mädin. Aijon mädäntyä yhä ja edelleen.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

tai siis minähän olen naispuolinen hynynen...hahaha....aika läppä