sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Miks mun pitää olla rikki? Miks mun pitää olla näin epänormaali? Miks mun pitää olla täynnä syviä haavoja joita kukaan ei ymmärrä? Miks mun pitää olla näin haavoittunut? Miks mun voimat on loppu? Miksen saa enää sanaa suusta? Miks mun pitää kokee tää kaikki? Miks mä en vois olla vaan olematta? Miks mä en voi vaan lopettaa? Miks tää kaikki vaan jatkuu? Miks mä en koskaan parane? Miks mä en voi ite ymmärtää enää tätä kaikkea? Miks kaikki asiat vaan tapahtuu ja tuntuu etten voi tehdä asioille mitään? Miks musta vaan aina tuntuu tältä? Miks tää ei lopu? Miks mua vaan sattuu koko ajan enemmän? Miksen nää että mun elämässä olis tapahtunut ikinä mitään hyvää? Miks mulla on vaan taas kysymyksiä? Miks mä vaan hajoon enemmän? Miks mussa ei ole mitään hyvää? Miks mä olen tällänen? Miks mä vaan haavotun koko ajan? Miks mä en voi olla joku muu? Miksimiksimiksimiksimiksi? Miks mä ansaitsen edes elää? Miks mä edes ansaitsen olla täällä? Miks kukaan koskaan edes rakastais mua? Miks kukaan koskaan välittäis musta? Mitä hyvää mulla on kenellekään annettavaa? Miks mä olisin edes kenellekään yhtään mitään?

Ei kommentteja: