torstai 23. elokuuta 2012

rude awakening

Mä heräsin tänään ja toivoin että tää kaikki olis ollu vaan pahaa unta. Mä heräsin tähän paskaan todellisuuteen mitä mä en ikinä toivonut että tapahtuisi. Mä en halunnut tänään nousta sängystä ylös. Mä halusin että kaikki olis pyyhkiytynyt pois. Mä halusin että kaikki olis ollut niinkun siinä mun unen alussa ennenkun kaikki meni päin vittua. Mulla kesti 3 kk kirjoittaa ylös 5 tärkeintä asiaa mitä mä uskon että parisuhteessa pitää olla. 10.5 piti miettiä viikossa 5 asiaa. Mä sain sen valmiiksi nyt. Mä katon tätä vitun typerää listaa ja mulla ei ole näistä mitään. Mulla ei ole niistä yhtään mitään. Jos mä olen yksin niin mulla ei voi olla niistä mitään. Mä jään yksin ja mietin mitä mä haluaisin että mun parisuhteessa olisi. Mulla ei ollut edes niitä kaikkia viittä ja silti mä uskoin siihen että se voi ihan oikeasti toimia vaan ihan siksi koska minä halusin. Vittumitäpaskaa. Tekee mieli pissiangstaa. Ehkä se on sitä. Mä en halua mennä nukkumaan ja herätä uudelleen tähän vitun painajaiseen. Mä tiedän että mä voin tästä selvitä mutta se ei vaan ole se mitä mä haluan. Mä halusin ne kaikki pilvilinnat ja mulle jäi se vitun kamala painajainen..

Ei kommentteja: