perjantai 6. kesäkuuta 2014

Näitä hetkiä

Taas on se aika illasta kun vaan tekee mieli vuodattaa sydäntään. Niitä hetkiä kun haluat huutaa sydämesi pohjasta "rakastan sua". Minussa on uusia esteitä mitä en tunnista jotka estää sen tekemästä. Vaikka satutit, vaikka mitä paskaa annat minun kokea, ainut asia mitä haluan sinulle sanoa on se mitä tunnen sinua kohtaan. Vaikka kaikki maailman vaikeudet seisovat meidän välissä haluan vain olla kanssasi ja yrittää olla onnellinen. Sinä teet minusta kokonaisen sinä saat minusta irti sen mitä olen. Sinä valaiset päivät ja yhä uudelleen saat jalat altani. Sinun vieressä haluan nukkua yöni ja tuntea turvaa. Sinun viereesi haluan jäädä. Sinun kanssa on se hetki josta aina haaveilin. Kukaan ei saa tuntemaan minua näin vaikka haluaisin. Sinun vierelläsi olen siinä missä haluan olla ja sinuun haluan uudelleen rakastua. Sinussa on sitä jotain mitä muut ei vaan nää. Sinun kanssasi olen enemmän kuin osaa olla. Sinä ja sinä ja sinä teet minusta onnellisen ja toivon että sen ymmärrät. Näinä hetkinä haluaisin vain käpertyä viereesi ja kuiskata tunteeni. Et tiedä miten paljon vuoksesi itken ja kärsin ja silti sinä olet se mitä minä tahdon. Tunne sinusta ja meistä tekee näistä hetkistä sen että olisin onnellinen. Anna aikaa ja anna tilaa. Minä ymmärrän. Älä työnnä minua pois. Sinua minä rakastan ja tiedän nyt vihdoin miksi.

Ei kommentteja: