tiistai 6. toukokuuta 2008

ma, ti, keto, pe....

Aivan kuten aina; olen loppu. Puristakaa vaan ne viimeisetkin mehut. Vitun ituhipit, tulkee syömään viimeisetkin rehut. Elän hiljaiselossa blogista ja kiroilen keskenäni. En jaksa, ei huvita. Kaiken lisäksi mua lähetetään jonnekin vitun koulutuksiin kuuntelemaan jotain vitun defa traccing divaice paskaa. Mä meinasin nukahtaa vain joka toinen sekuntti.

Tiedän tekeväni IHAN liikaa töitä. 20 h ylitöitä kuukaudessa alkaa pian tuntuakin jossain. Päässä ainakin jossei missään muualla. Olen täynnä räkää, vihaa siitepölyä kohtaan ja punaisilla silmilläni. Perkele. Töissä oleminen allergia-aikaan pitäisi kieltää lailla. Koska olen edelleen asennevammainen ja jaksan aina kitistä kaikesta.

Kun kaikki vituttaa niin sitten vituttaa. Siihen ei oikein auta mikään. Ei edes vappu. Sen illan saldo oli 3 pulloa smirreä (sitä limu juomaa) ja huikka kuohuvaa ja sitten nukkumaan. Paljon parempi vaihtoehtohan se nukkuminen oli sille Hotelli Vantaalle. Säästyin taas sellaiselta vantaan reissulta. En pidä vieläkään vantaata juuri minään.

Katselen päivät pitkät tota kauheeta UUTUUTTA... Hyi vittu. Sellaiset ihmiset, jotka tekevät työkseen NOIN rumia autoja, pitäis lopettaa. Ja siitä autoaiheesta pääsemme siihen, kun alkaa tuolla liikenteessä AINA vituttamaan ne ihmiset, joille on ajokortti myönnetty säälistä. Jos et vittu osaa ajaa niin ÄLÄ AJA. Perkele kun palaa hermot niihin vitun ituhippeihin ja maailmanpelastajiin ja siihen päälle niihin vitun liikennepoliiseihin, jotka luulee parantavansa maailmaa ajamalla ensinnäkin päin vittua ja alle rajoitusten, että maailma pelastuu. Hei sinä vitun ituhippi siellä; tiedoksi: me ollaan jo tuhoon tuomittuja, älä jaksa jauhaa. Saatana tulee ja pelastaa vielä sutkin.

Tänään taas asenteeni huokuaa sanallisella arkullaan viisauksia ja silti, minulla on edelleen punainen silmä, edelleen yskin räkää ja vieläkin vituttaa. Tekee mieli myydä ei-oota, mutta kenelle täällä espoossa vittu myy mitään, kun kaikki on jo jossain vitun lomalla. Perkele, ihmiset tulkee tänne niin saatte LEIPÄÄ. Tai siis ostakee jottain ni mä saan kuukauden palkkani, KIIITTOOOOOS. Asennevammaisuus kunniaan.

Ei kommentteja: