maanantai 28. huhtikuuta 2008

Kiittäen ja rakkaudella

Oi te rakkaat lukijat!

Olen melkein unohtanut kiittää ja pahoitella teitä / teidän puolesta! Koska olen itserakas paskiainen ja rakastan itseäni niin että pinkit huulikiillot kuluvat siihen kun pussailen omakuvaani peilistä.

Olen tänään (huom, MAANANTAI) niin kiitollinen teille kaikille rakkaille lukijoille. Joskaan harrasta sarkastisuutta mihinkään suuntaan, voin vain todeta, että kaikki on tänään niin ihanaa! Kiitos rakkaat lukijani, siitä, että ihannoitte minua. Olen niin ylpeä sanoessani omistavani teidät! IHANAA IHANAA.

Todellisuudessa jos uskoit TAAS kaiken mitä sanoin...(ihan vitun iso huokaus)... Helvetti soikoon. Koska tämän vitun maanantain takia kärsin, kärsin ja kärsin.. Kuten myös esimieheni näyttää kärsivän... Uskon todella vasta huomenna, että maanantaillekin on joku syy.

Olisin todella halunnut laittaa esimiehellenikin hieman pinkeää huulikiiltoa ihan vain "piristääkseni" hänen päiväänsä. Todellinen lopputulos oli; lisäsin sitä pissiskiiltoa omaan naamaani, enkä edelleenkään näytä yhtään nätimmältä. Todella hienoa on tietenkin se, että pissispuhelimeni on aivan täysin saman värinen kuin pissishuulikiiltoni. Koska tämä vitun näppäimistö on taas minua vastaan päätän lopettaa tämän pissistelyn sanoin: vitunvitunvitunvvitunvittu.

Ei kommentteja: