tiistai 22. huhtikuuta 2008

Aamuja ja aivastuksia

Tänään, kuten aina muinakin aamuina, olen ihan unenpöpperössä ja aivastelen minkä ehdin. Koska tämä aamu ei poikkea muista aamuista muuten, kuin sillä, että saavuin AJOISSA työpaikalle. Tänään on onneksi tiistai. Eilinen Maanantai, hyi. Maanantai töissä aamusta asti sujui hyvin, toisin kuin torstailla on tapana tätä nykysin. Jos maanantai aamu sujuu, niin loppu päivän on kai tarkoitus mennä aivan vituiksi.

Olen löytänyt itselleni uutta toimittavaa ja uutta harrastettavaa, kiitos Kaikkosen. Ei sen vitun tanssii tähtien kanssa -kanki Kaikkosen, vaan MUN Kaikkosen. Kaikkonen on saanut taottua mun pieneen kiven kovaan päähäni, että nyt ruvetaan liikkumaan, kiitos. Koska kun minä lähden liikkumaan, pitää sitten olla varusteetkin sen mukaiset. Tiedän olen ehkä hippusen pinnallinen, entäs sitten?

Koska MINÄ löysin maailman ihanimman "liikunta laukun" ja minä kun sen löysin kerran, niin mikään muu ei enää kelpaa. Kaikki paskat asiakaspalvelijat vaan sattu sitten mun kohdalle eilen. Lopulta tilanne 10 kauppaa kierrettyäni, jalat tuhottuani, hermot riekaleina ja itku kurkussa menin kotiin kiukuttelemaan ja se kiukku ei lähtenyt sitten muulla kuin levyllisellä suklaata. Ne paskiaset on myynyt joko A) sen mun ihanuuden loppuun tai B) edes ikinä hankkineet mitään niin ihanaa niiden paskoihin kauppoihin. JA kaiken tämän päälle, kukaan ei auttanut mua löytämään SITÄ mitä MINÄ etsin. PASKIAISET PERKELE.

Koska minä en taas saanut mitä minä halusin, rupesin vielä jääräpäisemmäksi. Mulle ei vaan kelpaa mikään muu. Eihän mulle kelpaa mikätahansa koskaan. Kiitos. Rakastan olla vähän turilasjäärä. Minähän sitten vielä menin päättämään, että se laukku löytyy ja sen minä haluan salille. PISTE. Mikään muu ei kelpaa, ei, ei, ei, EI! Kengät onneksi vielä löyty sieltä shitmarketin hyllyltä, mutta vittuillakseni, jätin ostamatta. Tähän EI tietenkään liity se, että kun suhahdin kotoa kaupoille, niin enhän minä unohtanut lompakkoa ja reseptejä kotiin. Enkä tietenkään ollut edes menossa apteekkiiin, ehehen. MAAANATAI, vittu.

Koska muistellessa eilistä, voi todeta, että tämä aamu on ollut jo MILJOONA kertaa parempi ja tästä koko tiistaista tulee MILJOONA kertaa kivempi ja minä aijon olla tänään paras. Nyt on parempi lähteä pönkittämään hyvää päivää kavilla ja röökillä.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

Kyllä. Varusteet kuntoon, kyllä ne löytyy :)