torstai 24. huhtikuuta 2008

Tämän päivän ja tulevan kesän haaveita

Jesh, jesh, jesh!!! Kauan odottamani paketti saapui eilen kotiin kuljetettuna!! Olin ihan nukuksissa silloin kun minulle soitettiin, että tullaan käymään. Sen jälkeen väsymys katosi totaallisesti, koska tiesin mitä kohta oven taakse kiikutetaan. Paketti käteen ja revin sen heti auki. Siellä se oli! Maailman ihanin pissispuhelin!! SE PINKKI!! Tätä kun olen jauhanut viimeiset 2 kk ja odotukseni loppui, olen niiiiiiiin onnessani.

Olen etsiskellyt sellaista täydellistä salille kannettavaa "jumppa"kassia. Löysin sen ihanuuden noin kuukausi sitten. Viikon hirveän kaivamisen jälkeen, erittäin turhautuneena olin valmis jo tilaamaan sen ihanasta maasta nimeltä Yhdysvallat. Vitun jenkit olisivat tietenkin halunneet rahti kuluja pienelle paketille 89 dollaria. Eli noin 4 kertaa enemmän kuin mitä se laukku maksoi... Vitun jenkit, vitun puska.

Nyt sitten eilen ylitin kynnykseni ja soitin maahantuojalle. Sieltä sitten läheteltiin sähköpostia, mihin tätä kyseistä laukkua on lähtenyt. Soitin muutamaan paikkaan ja aina sama vastaus (jos siellä vastattiin puhelimeen) : ei täällä enää niitä ole. Viimeiseen oljenkorteeni takertuen, soitin Tampereelle. JA sieltä SE löytyi!!! Tampereella ne olivat jo valmiita varaamaan sen laukun pidemmäksikin aikaa! Mutta koska minä haluan sen HETI, niin lähdemme reissuun lauantaina ja noudamme Mamin uuden kullan kotiin.

Eilinen oli siis kaikin puolin ihana päivä, näiltä osin ainakin. Olin aivan loppu ja laiskottelin, enkä lähtenyt pilatekseen tai hydrobiciin. En jaksanut edes keksiä tekosyitä "laiskuudelle" ja väsymykselle, koska olin niin loppu. Onneksi tänään on ihanaa ja kivaa! On ollut hyvä aamukin. En todellakaan ole mitään aamuihmisiä ja kuitenkin olin tänään töissä ajoissa!

Haaveilen nyt kesälomasta ja rusketuksesta. Haluan niiiiiin kovasti etelään ja viettää siellä laatuaikaa. Kuitenkin niin huimasti olenkin matkustanut, että ensimmäinen etelän reissu oli kohta 2 vuotta sitten. Ja nyt olen sitten saanut päähäni, että haluan Saksaan. Sinne lähtemiselle pitää saada lupa siltä rentulta, joka asuu meillä. Harmittaa jos ei lupaa saa, mutta onhan niitä muitakin mahdollisuuksia päästä Saksaan kuin juuri sillä kesäloma viikolla 10 viikon kuluttua.

Tänään aijon saada jotain aikaiseksi, mutta näin aamutuimaan en jaksa miettiä mitä se olisi. En aijo tänään valittaa, kitistä tai itkeä. Tänään on torstai ja minä AIJON näyttää torstai päiville, ettei näistä tule uusia maanantaita, MINÄ aijon loistaa tänään ja olla ihana. Ja vittuun torstain huonotuulisuus ja huono-onnisuus. MINÄ päätin haistattaa huonoille asioille tänään paskat. Tänään eletään haaveissa!

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

Uih, positiivista :) Mä pelkään tänään Vesaa.