perjantai 4. huhtikuuta 2008

Parempi päivä.

Tänään on jo paljon parempi kuin eilen. Sain vihdoin tehtyä sen yhden asian mikä vaivasi mua pitkään. Olo eilen siellä oli kaaottinen, surullinen, itkuinen ja haikea. Onneksi taas mun rinnallani seisoi Mies (isolla ämmällä). Koska tänään on vielä perjantai ja olen nukkunut kunnon yöunet, tuntuu että tänään pysytyn tekemään mitä vain. Ihan kaikki onnistuu ja mikään ei voi lannistaa tätä fiilistä. Ettäs tiiätte.

Koska tänään jaksan ja tänään ei vituta. Tänään paistaa aurinko niin ulkona kuin mun sisällä. Tänään mä aijon olla parempi kuin eilen. Koska tänään jaksan hymyillä. Koska minä olen tänään voittaja. Koska minä olen taas tänään oman elämäni prinsessa ja minulla on oma unelmieni prinssi. Koska minä haluan olla tänään oma itseni.

Tänään aijon olla reipas, olla ihana ja kaunis. Koska minulla on tänään valtaa tehdä mitä haluan ja ehdin myös sen kaiken tehdä. Vaikka en sitä kotiani putsaisi ja laittaisi kuntoon, tiedän mikä on minun kotini, minun linnani, minun turvapaikkani. Tiedän kenen kainaloon saan käpertyä kun taas sellainen huono päivä minut pääsee yllättämän. Tiedän tänään mikä on hyvin.

Koska oloni on, mitä mainioin, tiedän että voin olla avuksi muillekin. Tukena kaikille, jotka minuun nojautuvat. Voin jakaa kanssa muiden hyvän oloni ja antaa heille toivoa, että parempi huominen on oikeasti olemassa.

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

hyvä että parempi päivä hanipulla :) onks jo viikonlopun juviot selvil?

Kaikkonen kirjoitti...

jätä nyt joskus ees positiivisii kommenttei, ei noit jaksa hei lukee...

ja niin, mä en kestä jos joku lässyttää mulle ihan ku olisin joku 15v teini. yök.