torstai 3. huhtikuuta 2008

Ei vaan jaksa.

Mä oon ihan loppu. Nukkunut taas yöni miten sattuu ja ihan mutkalla. Olo on niiiiiini loppu. Tänään on vasta torstai ja tää loppu olo kuuluu vasta perjantaille. Mä yritin jo syyttää väsymystä siitä, että se tulee vaan batteri vajeesta. Onko se mahdollista? Ja ihan oikeesti viikon viiveellä? Mun pääkoppa koputtaa tyhjää ja kuuntelen tota vitun navigaattorin ininää: " käänny oikealle, käänny oikealle". Enkä mä jaksa vetää siitä edes raivareita. Olen todellakin loppu.

Ei ole olo, koska ei dokaa. On tullut vanhaksi ei jaksa dokaa. Ei tule oloa, mutta väsymys on aina pahempaa. Vittu. Ei jaksa olla kyrpä otsassa kun haaveilee vaan siitä sohvalla löhöömisestä. Tahtoo vaan tuijottaa sitä naisten törkyä. Ei jaksa ajatella, kun päässä vaan tinnittää ja sillekään ei jaksa tehdä mitään. Eikai mun torstaista tule uutta maanantaita?

Pitäisi yrittää ahkerasti töitä, muttei niitä osaa edes tehdä. Eikä jaksa yrittää edes opetella, kun on niin loppu. Toistaa itseään miten sattuu ja kahvikaan ei maistu. Oonko tulossa kipeäksi? Nälkäkin alkaa tulemaan, muttei jaksa edes miettiä mitä söisi. Piristys ruiske olisi sellainen joka auttaa. Mistä sais sellaisen? Esimies oli eilen loppu, joten siirtyikö se mulle tänään? Ei jaksa edes virnuilla ja hymyillä. Mä olen nyt vanha, raihnainen ja erittäin väsynyt. Ei jaksa. vittu.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

ou nou! ei saa olla väsyrikkipoikkipuhki :( mulla on ollu iha superreipas päivä täällä tänään :) kaikki mahdolliset päivitykset tehtynä, siivosin kaapit ja muutenki olin vitun nätti ja upee.