keskiviikko 2. huhtikuuta 2008

Kuinka katkeraa?

Kyllä! OLEN! Minäkin tahdon kotiini sellaisen auringon kuin posteljooni petskinillä oli. Minäkin tahdon saada sellaisen solariumin kortin missä saa 150 minuuttia tekoaurinkoa. Minäkin haluan saada sen mehevän ja kivan shoppailu reissun. Okei, niitä mä haluan joka päivälle kiitos. Minäkin haluan sellaisen haltija kummin, joka tekisi minusta nätin edes päiväksi ja saisin olla sellainen tuhkimo. Minäkin haluaisin olla niin iso kenkäinen pomo, että kahvini tuotaisiin puhtaassa kupissa työpaikalle. MINÄ HALUAN VAATIA MYÖS PALVELUA. perkele.

Minäkö katkera? Ehen. Ei kyllä aina kateeksi käy jotka syntyvät se kultalusikka perseessä ja rahaa saa pyörittämällä perse sampoa. Mikä siinä olisi ilo jos kaikki olis nyt heti? Sillon ei tarvitse edes haluta mitään. Äsken ohitseni käveli kolme katkeraa ja kateellista miestä. "Se yrittää näyttää siltä, että se tekisi töitä. Se hymyilee noin ja ei kuitenkaan tiedä mitä se sinne kirjottaa." Ne oli katkeran kateellisia mun "kymmensormi" näppäilylle.

Mä vihaan ituhippejä. Ne vitun paskiaiset yrittää tuhota mun elinkeinon harjoittamisen. Vitun kukkaispojat ja kettutytöt väittää että täällä saastutetaan. Ei se ole mun vika, jos joku haluaa saada nopean ja kivan auton, millä saa sitä itteesä. Sehän on sama asia taas kun, että Ilkka Kanerva on saanut potkut. Olisivat jättäneet sen eduskuntaan, edes siitä hyvästä, että sillä taas päästiin maailman lehtiin. Nii vittu. Opettelisivat ne saatanan ituhipit jotain fiksumpaa harjoittamista. Söisivät edes vihanneksia puoli kiloa päivässä. Ja ampuisivat lehmät kumoon, ne kuitenkin piereksimällä tuhoo maapalloa. AINAKIN enemmän kun mun ihana BMW.

KOSKA MINÄ ajan BMW:llä, olen saanut kauheasti huutoa siitä. Vitun köyhät on vaan kateellisia, eivätkä kehtaa myöntää, ettei niillä ole varaa ostaa sellaista autoa. Kaikki muut autot on ihan nynnyjä verrattuna mun BarempaaMopoWägöniin. Okei, Kaikkosen lohilaiva on kyl hyvä ja tunnelmallinen vessa. Mut muut ei pääse tälle listalle enää, enkä aijo siitä pyytää keneltäkään anteeksi. Ja te vitun köyhät ituhipit voitte vittu ihan keskenään käyttää bussia. Mä en sinne ainakaan tule, te haisette niin vitun pahalle.

Kyllä. Asia on nyt niin, että vihani niitä vitun ituhippejä kohtaan vaan kasvaa kasvamistaa ja minä rakastan sitä, että saan tehdä sitä mitä rakastan aina eniten. Minä en kysele lupia ja minä en niiden ituhippejen paskoja haistele. Ja kyllä asia on edelleen niin, että materiaalisuus vallitsee ja minä rakastan kuluttamista. Eihän maailma ilman kuluttamista toimi. Miettisivät paljon ne ituhipit pelastaisi maailmaa vetämällä ittensä jojoon. Siinäpä teille taas vitun ituhipit oli päivän pähkinä. Kiits.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

joo, ituhipit on perseestä, autoilu rulaa!!!!!!!! vittuun julkiset, ku eivät ikinä edes ole ajallaan. siksi en käytä. taksit on keksitty!