tiistai 24. kesäkuuta 2008

Huollossa hyvää päivää.

Istun ihmettelen ja mietin. Voiko kaikki tehdä samaan aikaan? Ehkä. Samoin kuin pystyy huussissa istumaan paskalla, juoda kahvia ja polttaa tupakkaa. Koskaan en ole sitä tehnyt. Valitettavasti. Ehkä ensi kerralla kun mökille pääsee niin voi sitten kokeilla.

Olen ollut töissä jo 2h ja 17 minuuttia (tällä hetkellä). Odotan vain että pääsisin tekemään taas jotain uutta ja kivaa. Osaan jo melkein tehdä ne kaksi työtä jotka minulle on opetettu. Olen opetettava apina, joka ei kaihda tekemistä. Suurin osa ajasta täällä työpaikalla kuluu kahvin juontiin ja tupakointiin. Hyvä yrittää edes lopettaa kun täällä tuntuu olevan vain aikaa.

Kiroan ja nään vieläkin punaista siitä vitun kerrostalokyttääjästä, joka asteli siskoani vastaan eilen kun he tulivat ÄIJÄnsä kanssa meiltä kylästä. "Voi, olitteko katsomassa sitä koiranpentua?". Mtähän vittua se sillekin kyttääjälle kuuluu? SAATANA. Sitten sen jälkeen kun se on moralisoinut minun kasvatusta koirastani ja ilkeillyt ja siihen kehtaa vielä todeta: pitäisi varmaan mennä katsomaan sitä pentua. Vitun ämmä tajua jo, mä en avaa ovea edes naapureille, mä nään teitä ihan tarpeeksi. Jos kutsun kylään, niin tule sitten, mutta sulla vitun kusipää ei ole mitään asiaa tulla tonkimaan MUN elämää yhtään enempää. Sitten tää saatanan kääkkä soittaa rentulle, joka asuu meillä. Se ei edes virallisesti saatana asu siellä. Vittu. Sitten tää kääkkä valittaa ja utelee vittu kaiken mahdollisen ja kiltti renttu sitten vain vastailee... VITTU. Mä niin vieläkin olen sitä mieltä, että se akka pitäisi lopettaa.

Minun palleroni on minun palleroni. Minun mieheni on minun mieheni. Ja vittu sitähän ei tulla noin vaan tonkimaan ilman MINUN lupaani. Perkele. Kaikki kerrostalossa asuvat ihmiset ovat jo varmasti tietoisia siitä, että meille on tullut koiran pentu (vaikka pihalla ihmettelevätkin onko se kissan pentu vai koiran pentu). Vituttaa tollaset ihmiset, joiden elämä on niin rajoittunutta, että on vielä pokkaa tulla tunkemaan nenänsä muiden asioihin ja tietenkin naapurin asiat on kaikista mielenkiintoisimmat. Haluaiskohan se vitun kääkkä kuulla kuinka usein me harrastetaan seksiä ja joutuuko se koira sitä kuuntelemaan?

Sylettää vaan ajatellakin kun nään sen saatana kääkän seuraavan kerran. Sitä jäätiin taas ihmettelemään rentun kanssa, että miten huoltomies soittaa sille, ja sitte naapurit soittaa sille? Se on mun omistusasunto ja kaikki soittaa rentulle. Onse kumma. Mun numeroa ei taida niin helposti löytyä (itse en maksa puhelinlaskuani VIELÄKÄÄN). Olen piiloutunut nimien peittoon ja työpaikkallani todetaan sähköpostilla: "Tässä on ... ei pelaa vieläkään golfia". Joku inside läppä. Ehkä nää ihmiset kertoo mulle, mitä se tarkoittaa, viimeistään siinä vaiheessa kun oon täältä joskus pois lähdössä.

Huokaus. Katselen tässä toimistosermejäni. Ensimmäistä kertaa elämässäni istun ihan oikeassa toimistossa, missä on taukotila ja kaksi mokka masteria. Olen yrittänyt keksiä hyviä tapoja tutustua uuteen työpaikkaani ja ympäristöön, mutta tämä yksin kököttely ja mahdoton hiljaisuus on yhtä kuolemaa. Huomiseksi on pakko taitaa ottaa ne kuulokkeet puhelimeen mukaan, että voi kuuneella radiota. Niin ne muutkin täällä tekee. Tästä taidankin jäädä pyörittelemään vähän peukaloita ja syödä vähän vauvan ruokaa (koska se on vaan hyvää).

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

Huollosta hei. Mulle soitti tänään semmonen karmee kääkkä, joka halusi vain kertoa itsestään. Ei sillä mitään asiaa ollut.

Kääpis kirjoitti...

No se taisin kyllä olla minä.