maanantai 2. kesäkuuta 2008

uusi aihe

Kyllä, olen tullut lukeneeksi uusinta Cosmoa. Kyllä, olen edelleen niin teini, että se lehti tulee vielä kotiin asti. Kauheen paljon ajatuksia alko pyörimään päässä kun siellä sen kirotun lehden sivuilla leijuin. Siellä oli iso juttu sinkkarit leffasta... "kirjoita kuin idolisi SJP".. Sillä voi voittaa tonnin matkarahaa NYC:kiin. Jos sen paskan sitte voittaa. Siinä pitää käyttää aiheena mokkulaa.

Koska mulla on ollut tänään muutenkin niin separipäivä, että voi hokea kuinka meinaa vetää pupua korrrrrrrrrrrrvista. Mä meinasin että mä kirjotan sinne vitun cosmolle että sitä mokkulaa voi hätä tapauksessa käyttää vibraattorina. Ja siihen päälle, mä aijon pistää jonkun ihmeellisen äänestyksen pystyyn siitä, kuinka mä voitan sen koko paskan ja pääsen nykiin leikkii SJP:tä. Iso ero ehkä tässä on kaikista isoin ero se, että mä olen työtön moukka ja juoppo. HAHA.

Toi renttu joka asuu meillä tulee keskeyttämään mun kunnollisen ajatuksen juoksun perkele. Kuitenkin, siinä cosmossa oli juttua vielä blogeistakin. Ihme ohjeita sinne tungetaan, niille jotka alkaa kirjottaa blogia. Mitä vittua sitten jos joku tulee lukemaan mun avautumisia? Niinhän se vaan sitten yhdistetään muhun. Ihan niinkun tässä jotain julkkiksia oltaisiin. Ne jotka tietää, niin tietää. Ehkä mä olen nyt kuitenkin kavereille ja tolle rentulle kertonut tästä bloggailusta ja kaikesta saa syyttää sitä-joka-kyllä-tunnistaa-itsensä.

Kaiken tän bloggailu mietiskelyn ja nykiin pääsemisen tavoite on kyllä todella hieno. Mä olen ehdottomasti ja ylivoimaisesti paras. Ja sitä mieltä saa pian olla muutkin. Koska mä en voi millään enää muistaa mikä mahtoi olla kolmas kunnolla mun päässä pyörinyt aihe, on parempi lopettaa ja antaa tolle rentulle hellyyttä, se kuitenkin asuu tälläsen työttömän-lähes-juopon-hullun kanssa. Joo, kyllä mä siitä tykkään.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

Kuka? Mitä? HÄH?!?