maanantai 22. lokakuuta 2012

Typerää :(

Musta tuntuu nyt typerältä. Mulla on typerä haave saada olla vieläkin sen ihmisen kanssa joka ei selvästi halua enää vaan olla mun kanssa vaan haluaa jotain muuta. Mulla on typerä haave siitä että edelleen saisin sen ihmisen kanssa olla vielä tulevaisuudessa vaikka tilanne on nyt mitä on. Musta tuntuu typerältä haluta sen ihmisen kainaloon ja vielä kuvitella sen suostumisen ja kainalossa olemisen jälkeen että se tarkoittaisi jotain. Musta vaan kaikki mun ajatukset tällä hetkellä on typeriä ja tää olo on todella typerä. Olla pettynyt sellasta asiasta mistä ei edes tiennyt pitääkö se paikkaansa. Itkettää koska on niin typerä olo. Miten mä voin olla niin typerä? Ja typerää on miettiä sitäkin onko tää nyt typerää vai ei ajatella näin? Mä en todella tiedä enää mistään mitään ja tää on typerää...

Ei kommentteja: