perjantai 26. lokakuuta 2007

Nyt riitti!

MÄ LUOVUTAN, piste.

Ensimmäinen asia missä mä luovutin oli se vitun bubbles.

Toinen asia oli se että mä olen vinkunut mielessäni lujaa ja kauan siitä että mä aloitan blogin kirjoittamisen ennekuin siitä tulee mikään vitun hirveen ihmeellinen muoti-ilmiö. Ja lopulta mä tein päätöksen että mä en aloita sitä koskaan. Ja nyt mä luovutin ja peti itseni (ihan niinkun en sitä koskaan tekisi.. lupaan laihduttaa jne..).

Mä meinasin lopettaa iloisena olemisen ja sitten aloittaa mököttämisen. MUTTA sitten tähän mun työpisteelle astelee se äijä, joka ei koskaan ole huonolla tuulella. Se ei vaikuta aina onneksi mun apaattisuuteen aina. Nyt mä en voinut vastustaa sitä suurta huudahdusta: "Mitä, mitä, mitä?! SÄ toit mulle uuden tutti-karkin (Beast Pop)!" Ja nyt mua alkaa jo melkein kiukuttaa hyvän tuulisuus, koska yleisesti ottaen tää on paska päivä KUITENKIN.

Okei, eli se oli kolmas asia missä mä luovutin. Vittu.

Neljättä asiaa mä en enää edes muista ja nyt mua ei huvita muistaa, koska Beast Pop vie kaiken mun ylimääräisen ajattelun. Se on vaan niiiiiiiiin hyvää.

Ainii, mä luovutin siinäkin että mä eilen taas pääsin Stockmannille ja en taaskaan lähtenyt sieltä tyhjin käsin. Näin voi aina käydä vaan mulle.



Nyt kun mä oon tän hienon ja mahtavan ensimmäisen blogini saanut aloitettua, saatte kaikki syyttää sitä vitun Kaikkosta. Mä en siis ota tästä mitään vastuuta, enkä yhtään valitusta vastaan. Mua ei kiinnosta.



Nyt riitti paskanjauhaminen. Mua ei huvita. Mä jatkan kiukuttelua ja vaivun epätoivoon tän blogin muokkauksen kanssa. Ja se miksi tää blogin paska on pinkki, johtuu siitä, että mä olen ikuisesti pissis, enkä pääse siitä mihinkään. Kiitos. Nyt alkaa masennus siitä, että olen edelleeeeeeeeeenkin töissä.



Kiitos.

Ei kommentteja: