perjantai 26. lokakuuta 2007

Vitun paska perjantai

Liittyen tuohon äskeiseen kirjoittamaani tekstiin...

Tää perjantai on perseestä. Ennenkuin pääsin edes tallentamaan ensimmäistä blogi kirjoitustani tapahtui seuraavia:

1. Jotenkin kummasti tämä vitun paska tietokone päätti sulkea itse itsensä, ELI SE EN OLLUT MINÄ!!!

2. Menin hermo röökille ja siellä työpaikan äijät haukku naisia.

3. Rupesin syömään taas Beast Poppia ja mun tukka tarttu kiinni siihen. Vitun tahma tikkarit.

4. Soitin henkiseen tukeen, eli tässä blogissa niin kutsuttu Paska Kaikkoselle. Ei se muija oo niin paksa kuten mä sitä hellästi nimitän.

5. Sit mä en enää tiennyt mistä mä voisin kiukutella. Muuta kuin siitä että mä en osaa kirjoittaa koskaan oikein yhdyssanoja.

6. Mun pää tyhjeni just ja kaikkeen kiukutteluun voi käyttää lausahdusta: KOSKA MÄ SANOIN NIIN.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

No oon mä aika paska. Ja helkkarin ylpeä siitä. yeah.