tiistai 8. tammikuuta 2008

Levotonta mietiskelyä

Mä niin kuolen tylsyyteen lähes tyhjässä toimistossa, mihin se paskamainen esimieskin pian astelee. Kaikki tuntuu taas niin turhan päiväseltä ja tämän aamun saldo on kuitenkin jo tunti töissä. En nukkunut pommiin, en vain jaksanut tänä aamuna nousta kuin vieteri sieltä sängyn pohjalta. Siellä oli niin lämmintä ja mukavaa. Olisin mielelläni taas pitänyt rokuli päivän.

Olin eilen yöllä ja illalla aivan yliväsynyt ja ylilevoton. Levottomuus on alkanut kasvaa mun sisällä niin kuin se imusolmuke syöpä, johon kuolen kun olen 82 vuotias. Olen nukkunut taas ruhtinaallisen 4 tuntia ja en ole yhtään kiukkuinen: "tänne sitä vitun kahvia". Normaalia arkipäivää siis tiedossa. En osaa selittää, johtuiko eilinen levottomuus siitä, että oli maailman paras drifting -keli, vai siitä että sorruin taas ostamaan parillisen Lacosten valkoisia. Voi paska. Mä olen aivan täysin shoppausholisti.

Kävin eilen Jumbossakin levottomaksi. En aluksi meinannut millään löytää mitään, mitä oli vaan IHAN PAKKO saada. Okei, olen tyytyväinen siihen, etten ostanut niitä viidentoista euron lasten sormikkaita (niissä oli valmiiksi reikä, koska joku läskitassu oli selvästi vetänyt käteen). Sitten pyörimesen ja tuskastumisen jälkeen kenkäosastolla (koska en todellakaan löytänyt edes kenkiä, jotka on vaan pakko saada). Huokaisin syvään ja sukelsin sinne miesten osastolle. Ja siellä, siellä oli mamin valkoiset. Mami kyllä sekosi siellä laukku osastolla, mutta seurassani liikkunut miespuolinen ystäväni läimi naamalle aina kun halusin laukun, jonka hinta oli reippaasti yli 200 euroa (mikään muu ei mamille kelpaa, mamilla on jo Gucci, huom AITO G, kiitos kysymästä).

Koska oloni on edelleen paskamainen, väsynyt ja turhauttavan levoton, mietin taas aamuja. Viimeksi tänään aamupalani oli taas: buranaa, kahvia ja tupakkaa. Olen erittäin tyytyväinen. Olen paska ihminen, koska en osaa tehdä mitään oikein. Juuri äskettäin esimieheni taas tuli haukkumaan minua siitä, että pakottaa toiset töihin kipeänä ja ei tee itse töitään ollenkaan. Kusipää. Avautumisoloni muuttuu taas raivoksi ja haluan vain repiä päitä irti, *plop*.

Koska vittumaisuuteni parhaimpiin piirteisiin kuuluu se, että raivoan, raivoan ja raivoan... Totean täten, että pitää juosta röökille, koska pinnani ei kestä tällä hetkellä tippaaaaaaakaaaaaan enempää. PERKELE.

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

hej beijbe :D en mie morkkaa, ihmettelen vaan hulluja jotka jaksaa olla yhtä sekaisin kuin minä.

Kaikkonen kirjoitti...

juu, tais tuo yhen peikon kanssa olla :D mitäs sulle? mulla on peräti iha hommia töissä, mikä on kivaa vaihtelua! kirjottelen puhelinnumerolistoja yms yleishyödyllistä täti-materiaalia.