maanantai 21. tammikuuta 2008

vieläkin sanaton

Kuinka huomaakaan, että aika kuluu ja ihmisistä tulee enemmän hulluja, enemmän vakiintuneita ja enemmän ennenkaikkea vanhoja. Hyi vittu.

Luin kaikkosen kyräilyjä onnellisuudesta lätkämatsista ja pääsin sitten myös raivoamaan, ettei meissä bemaristeissa ole mitään vitun vikaa. Meitä ei vain kiinnosta. Parkkeeraan itse autoni aina vieraalla paikkakunnalla mahdollisimman päin vittua (eli tässä tapauksessa Karkkilassa, koska siellä on vitusti juntteja). Eipähän junteille jää epäselväksi kuka on taas kylillä. Ihan vittuillakseni kiusaan muita liikenteessä, koska minua ei kiinnosta, heidän paskat autonsa. Minä olen bemaristi ja osaan ajaa. Osaan noudattaa liikenne sääntöjä, enkä aijo liikenteessä edes yrittää toisten tappamista. Toisin kun ne volkkari kuskit himoitsee veri suunpielessä mun tappamista. Vitun kusipää volkkaristit.

Koska tämä uusi ihana oma nimikkeeni BEMARISTI vie minulta kaiken vapaa-aikani, niin en aijo edes pahoitella sitä, koska on se parempi olla bemaristi kuin opeliski. Pidän autoista, entäs sitten? En pidä typeristä kuljettajista, jotka ajaa sierran paskalla, typerällä tai asconalla. Sori. Pemarit on ne jotka lämmittää mua, en silti halveksu Kaikkosen volvoa, koska siinä on tunnelmaa ja bensa haisee kilometrien päähän kun sillä kaahaa. En haleksu Neiti K:n faijan merssua, koska siinä ei ole varusteita saati ilmastointia ja siinä vasta onkin tunnelmaa. Siinä autossa voi jopa rikkoa sormensa. Cool.

En pidä ihmisistä, jotka ajattelee kaikkia BMW-merkkisten ajoneuvojen kuljettajia ihan mulkkuina. Se enemmän naurattaa kuin vituttaa, mutta silti pistää vihaksi kun väitetään minuakin mulkuksi, ainakin tilanteissa, missä MINÄ EN OLLUT se mulkku vaan se vitun Nissanin paskakuski. Mulkku voi olla kuka tahansa, jatkeeseen kaikilla ei ole vain varaa. Että siinäpähän tiiätte muut köyhät mulkut.

Ei kommentteja: