torstai 3. tammikuuta 2008

Paskamaista uuttavuotta

Vitun ihana esimieheni painosti minut tulemaan töihin. Olin eilen kipeänä, ihan suoraan sanottuna ripuli taudissa. Tauti piinaa minua edelleen ja olen töissä. Paskamainen kolleegani se vitun typerä kärhämä lehmä on päättänyt tietenkin olla pois ja sairaana. Olo on kuin raiskatulla karhulla.

Kaikkea kivaa uusi vuosi toikin. Vatsataudin ja pakko työt. Joulupukki oli paljon armeliaampi Jeesuksen kanssa ja ne lahjoitti mulle jouluksi ja välipäiviksi kuumeen. Olin muuten välipäivätkin töissä hikoilemassa.

Täällä vitun lastentarhassa nää taudit jyllää. Totesin vain sen, että kun on pienemmässä puljussa töissä on paljon pienemmät mahdolisuudet sairastua. Varsinkin silloin kun kolleegoilla tai muilla työntekijöillä ei ole lapsia. Ne lapset saastuttaa niiden vanhemmat ja vaikkei ne äipät ja iskät sairastaisikaan ne tuo muille sitten ne saasteet. Ne vaan leijailee ja laskeutuu niinku ne tsernobilin höyryt. Kiitos teille, jotka vittu hankitte niitä saastaisia lapsia.

Vituttaa muutenkin ja on vaan paha olo ja toi kusipää esimieskin tuolla pitää vaan palaveria. Vittu. Pitää vielä oikeasti tehdä töitäkin.... . PERKELE.

Päästäkää mut pois Kalliosta (eiku töistä).

Ei kommentteja: