maanantai 14. tammikuuta 2008

Tyylin; vetäkää kaikki käteen

Mua niin henkilökohtaisesti alkaa vituttaa kun kaikki aina tapahtuu mulle. Olo vetää puoleensa. Vituttaa se, että taas ne verenimijät ottaa huomenna aamulla kolme putkee verta ja sitte kädet kipeenä niiden toheloinnista pitää tulla takasin töihin ja lopulta kärsiä seuraava viikko niistä kauneus ongelmista. Onneksi tässä tapauksessa on "kylmä" talvi, eikä tartte huitoo missään t-paidassa pihalla.

On tullut nyt useaan otteeseen jo mietittyä minkänen se viime vuosi nyt sitten todellisuudessa oli. No sehän oli ihan perseestä. Kaikki piti rakentaa uusiks. Olihan siellä paljon niitä hyviäkin juttuja, mutta muutoksiahan nekin. Kaikki tapahtu taas vaan mulle. No yllättäen mun elämä on mun elämä, ja mun elämässä kaikki tapahtuu vaan mulle. Vittu.

Ne saatanan paskiaiset on päättänyt sitten, että mussa on jotain enemmänkin vikaa. Mä olen viallinen niiden vitun kirjoissa. Miksi taas se olen vain minä? Vikaa kertaa pääsee näkeen sitä eukkoa, joka puhuu ihan saatanan hiljaa, vaikka viimeksi mä sain sen jo vähän edes nostamaan volyymia. Mä taisin jo siinä vaiheessa puoliks huutaa sitä, että työpaikallani on vittumainen vaihdevuosilehmä.

Kaikkeen paskaan sitä osaa ittensä ajaa, mutta sillon siitä kantaa vastuunsa ihan itse. Mutta nyt kun tapahtumien summassa on se, etten mä aina aiheuttanut kaikkea. Ja muut ei kantanut siitä yhtään sen enempää vastuuta. Vitun paskiaiset. Okei, kiitos isi, kun lopetit mulle vittuilun ja päätit, että minähän ostan asunnon. No niinhän siinä kävi.

Mua vituttaa, että toi paskapäävaihdevuosilehmäke, on taas tehnyt lomasuunnitelmansa ihan päin vittua ja kertomatta niitä mulle. Mä en aijo kertoa sille enää mitää. Ja AIJON pitää kesälomani tasan niinkuin olen jo valmiiksi suunnitellut, hoitanut ja lähes jo maksanut. Se paskapää saa ihan keskenään jäädä tänne roikkumaan, minä en tule töihin. Ja vittu minähän pidän ANSAITSEMIANI ylityövapaita sillon kun on ACS. PISTE. Se on nyt mun hoidossa (vielä epävirallisesti, tarvitsee toisen hyväksynnän) ja minähän hoidan sen kunnialla ja sen jälkeen aijon olla tyytyväinen itseeni, koska olen saanut aikaan ja on vuosi 2008 ja ei ole enää viime vuosi, jolloin kaikki meni vituiksi, paitsi se renttu, joka edelleen asuu mun luona (epävirallisesti).

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

älä itke ruma lapsi, musta on otettu viimesen 3kk sisään 12 putkee verta...jesjesjes...

Kaikkonen kirjoitti...

Huomenta :)

Mulla on jälleen tylsää, koska olin alkuviikon niin ahkera. Huomenna ajattelin rooliutua kamikazena, sillä alan taistelemaan kesälomapäivistäni.

Saatana.