maanantai 7. marraskuuta 2011

Olin se tyttö jonka sydämen särjit. Olin se tyttö jonka rikoit. Olin se tyttö joka antoi sinun tehdä sen kaiken. Olin se tyttö, naivi ja hyväuskoinen. Olin se tyttö jolle annoit ikuiset arvet. Olin se tyttö joka antoi sinun satuttaa. Olin se tyttö joka uskoi rakkauteen. Olin se tyttö joka rakkauden punaisin silmin oli valmis luopumaan kaikesta. Olin se tyttö jolle annoit kaikki tyhjät lupaukset. Olin se tyttö joka kärsi rakkaudesta. Olin se tyttö joka ei näyttänyt enää tunteitaan. Olin se tyttö jonka jokainen hymy oli vain kyyneliä. Olin se tyttö joka antoi tulla satutetuksi. Olin se tyttö joka antoi tulla ohjatuksi. Olin kaikkea sitä mitä en uskonut koskaan olevani.

Olen nyt mitä olen. Olen nyt ilman sinua. Olen vahvempi kuin eilen. Olen valmis menemään eteenpäin. Olen valmis huomiseen. Olen valmis hyväksymään sinun tekemät virheesi ja annan sinulle anteeksi. Olen valmis hyväksymään omat pettymykseni. Olen valmis tekemään töitä sen eteen että tulen ehjemmäksi kuin ennen. Olen vielä joku päivä se tyttö joka haluan itse olla, ilman sinua.

Ei kommentteja: