tiistai 11. joulukuuta 2007

Elämäni voittaja

Olo on kuin hakatulla puliukolla ja haisevalla koiralla. Jalkaan särkee, buranaa vaan kuluu ja kolmio lääkkeitä ei kehtaa töissä vetää. Eilisen yön selitysten kuuleminen tänään aamulla sai minut taas valaistumaan miksi ne mömmöt ei taas ollutkaan kivoja. Pidin hereillä sitä renttua, joka asuu meillä selittämällä jostain kaapeista ja nauroin koska se renttu jätti sormensa sinne oven väliin. Itse en muista tapahtuneesta mitään. Kai mä nään vaan kummallisia unia.

Mulla on aina niin paljon ajatuksia siitä mitä mä haluan kirjottaa tänne ja sivistää itseäni sillä ja samalla vähän muitakin. Aina kuitenkin se idea pankin rosmo käy ja vie kaiken. Vitun sika. Ehkä se yrittää suojella mua ihan vaan itseltäni. Osaan puhua jo itsestäni melkein kolmannessa persoonassa, mutta päätin jo, että parempi sekin lopettaa ennen kuin lopullisesti sekoaa. Nykyiset lääkkeet pitäis vissii sitte vaihtaa taas vahvempiin.

Tässä on ollut taas kyllä paljon asioita, mitkä on ehtinyt mua vituttaa, vituttaa ja vituttaa. Toisaalta olo on ku voittajalla (NOT). Sekosin eilen kaupassa käynnin jälkeen (kyllä Gigantti on kauppa). Ostin spagetti purkin ja heti sen jälkeen mun teki mieli tehdä spagettia ja valmistaa spagettikastike. Ja koska mä innostuin niin paljon mä väsäsin sen rentun kanssa sitten makaroonilaatikon siihen päälle. Ruuan laittaminen on kivaa.

Multa kysyttiin tänään oonko taikauskoinen, mä en oikeen osannut siihen vastata. Kysyttiin vielä siitäkin, että mitä se meinaa kun etusormea kutittaa. No enhän mä muistanut. Ekana juolahti mieleen, että eikse ollu ku varpaita kutittaa niin tulee vyrkkaa. Mulla kutisee varpaat ja silti ei vyrkkaa tipu. Perkele. Äsken sitten "duuni kaverin" (eli yhden meidän esimiehen) kalenteria availin ja huomasin sitten että viikolla X oli siskon päivä ja seuraavalla viikolla oli sitten oman siskoni nimipäivä. Ja koska nämä nimet oli allekkain kalenteri muodossa, tuli ihan meedio olo siitä kirjasesta, viimeistään siinä vaiheessa kun avasin sen uudelleen ja sieltä tuli oma nimi päiväni. Se kalenteri muistutti mua, että tänään pitää mennä siskon kanssa töiden jälkeen shoppaa.

Friikkiä.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

jeah, jumbos on yllättävän hyviä kauppoja! esim. moko, sin city (vähä tyttömäinen, mut kuitenki), kaira house, dinsko ja mekka...yeh!!

ja hei se, että puhuu itsestään kolmannessa persoonassa, on ihan noloa. tuo kaikkonenkin taitaa sitä joskus harrastella..?

nyt totuttelen uusiin kenkiini ja laskeskelen paljon mä oikeastaan eilen tuhlasin. se on jossain 100-130e kieppeil. eli ei paha, kuitenki ostin jo puolet joululahjoista!