perjantai 28. joulukuuta 2007

Kuollutta

Mä kuolen ihan kohta tylsyyteen. Ensinnäkin olen ihan yliväsynyt ja odotan vain, että tää tautisen pitkä työpäivä loppuu kohta. Täällä pitää olla välipäivinä raatamassa kymmentä tuntia, että pääsee 5 ja puoleksi tunniksi vapaalle uuden vuoden aattona. Eli sillon ollaan vaan 2h töissä.

Olen syönyt karkkia niin paljon, että ihan oksettaa. Piparit ei maistunut muuta kuin mullalle. Olen ehtinyt huijjaamaan maantieto pelissä (paikkojen virhe-etäisyydet alle 300km, ekalla kerralla se oli lähemmäs 10 000km)... Olen tehnyt jo eilen kaikki mahdolliset helsingin sanomien testit ja tänään mtv3:n sivuilta kaikki testit. Jos saisin valita mitä tekisin nyt, voih, lähettäisin tuon kusipään tuolta kotiin ja menisin nukkumaan niin pitkäksi aikaa että kello vaan tulee viisi.

Koska en taas muistanut ottaa virikkeitä mukaan töihin, väsyn vielä herkemmin. Eikä tietenkään tähän taas vaikuta se, etten osaa mennä nukkumaan aikaisemmin kuin klo 00:30 ja töihin pitää herätä 6:00. Nyt tuntuu ihanalta edes ajatella sitä, että lähtee mökille. Siellä saa nukkua. Onhan se todella hienoa, ettei taas tarvitse matkustaa kuin melkein 100km kotoa ja pääsee nukkumaan. Toivottavasti se renttu ajaa..

Olen todella inhottunut siitä minkälaisia testi tuloksia olen noista vitun typeristä testeistä saanut.. Olen kuulemma aikuinen, mutta silti lasten kengissä. Sopisin opettajaksi, sehän on maailman kauhein ammatti. Mä haluan olla fiksu ihan keskenäni, enkä opettaa sitä muille. Kuolen 82 vuotiaana. Helpottavaa ajatella, että se ei ole kuitenkaan ihan vielä huomenna tai ensi kesänä. Olen vuoden ajoista marraskuu ja tammikuu (tein testin tahallani kahdesti). Olen ihana morsio ja siihen päälle vielä joku hienosto sika. Olen täydellinen juhlamoka. Olen, olen ja olen. Perkele.

Noi testit on samaa tasoa kuin horoskoopit. Ihan samanlaista skeidaa, mitä on vaan ihan hauska seurata ja tehdä ja tietty lukea. Olen vain ahkeroinut niin paljon töissä jo tänään. Onneksi tämä aamu ei alkanut samanlailla kuin eilen. Yritin "korjata" näppäimistöä, ja lopulta selvisi, että joku vitun ääliö oli käynyt kääntämässä nappuloita, eli H oli vaihdettu K:n paikalle ja K H:n paikalle. Siitähän tuli sitten päivän mittainen sota, mutta silti selvisin siitäkin, koska ei väsyttänyt näin paljon. Onneksi kuitenkin kello lähenee jo kolmea ja ei tarvitse sitten enää stressailla. Tässä Blogia kirjoitellessa aika menee kaikista nopeiten koska ajatus saa lentää, eikä tarvitse tehdä töitä....


Hyi, töitä, hyi.

Ei kommentteja: