keskiviikko 5. joulukuuta 2007

Kuplivaa vittuilua

Ja minä kun luulin, että tämä paska lafka voi kieltää minulta kaiken! Ja vitut. Mä löydän sen ainoan porsaan reijän siitäkin reijättömästä juustosta. HA! Mä näytin niille. Eli hiljais elooni löytyy syy: TYÖPAIKKA. Minua vahditaan, minua seurataan, tarkkaillaan ja minulle vittuillaan. Nyt kun viimeksi tajusin sen kuinka apina peliä voi pelata koko ajan, kesti sitäkin huvia viikon. Nyt kun keksin kuinka pääsen blogiin, sitä ei viedä koskaan. En vieläkään tältä paskalafkalta ole saanut niitä rajattomia netin käyttö tunnuksia ja kun ne tulee, ne tietää mitä mä teen töissä. PASKIAISET.

Tänään on tiedossa firman pikku joulut ja selitys sille miksi jo nyt sormi väpättää. Avasin siiderin ja nyt jo kuplii. En ole holisti, mutta silti. Dokaan työpäivän aikana ja tällä hetkellä paikalla olijoista kukaan ei katso minua kieroon. Asiakkaiden edessä ei kuitenkaan kehtaa... Ensin otin pullosta huikkaa siten että se oli povitaskussa, jonka jälkeen sanoi minulle yksi vanhempi mieshenkilö: "Ei sitä pulloa enää tänä päivänä tartte piilotella". Kiitos. Juoppoilu on sallittu. Eli parasta mitä voi elämässään tehdä on ruveta juopoksi joka käy töissä ja ei jää kiinni. Työtön juoppo olisi kyllä vieläkin se mun unelma ammatti!

Koska mulla kuplii päässä ja mun tekee taas vitusti mieli röökii, on kai sitä tonne halliin mentävä pullo kourassa ja varoa sitten jos se saksalainen mersssu mies pöllähtää paikalle. Se voi olla aika kärhämä jos se näkee meidät juopot. Ja vittu nyt se tuli. Eli nyt pitää oikein piilotella pulloa. Muut on saunomassa ja vetää kaljaa. Mä en uskalla ja saa mennä mukaan. Ehkä parempi niin. Meikkasin nimittäin puoli tuntia naisten vessassa (ainoa naisten vessa koko saatanan talossa, kiitos miehet). Naama on ku petolinnun perseellä ja olo on vasta nousussa, ehkä se renttu, joka asuu meillä juo mut kauniiks tänään.

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

hahahahhah. mä ajattelin tänää dokaa hakunilas. revi siit sit iloa.