perjantai 2. elokuuta 2013

Vitun illat

Menee hermot näihin iltoihin. Tuntuu että ehkä en sittenkään selviä tälläkään kertaa ilman mitään rauhoittavaa. Ottaako pienet viinahuurut ja darrassa vanhalle viinalle haisten vai vetääkö sellanen perinteinen lääketokkura että näytän piripäältä seuraavat kaksi päivää? Ollakko taas ihan saatanan pahalla päällä jos ei suorita kumpaakaan? Helvetti. Nää illat ja yöt ja niiden tuottamat kaikenlaiset ajatukset ja sen ympärillä pyörivä sekava olo. Mä en tiedä mihin helvettiin mä tungen tän turhautumisen ja paskan olon. Kiva että muilla menee paremmin mutta kuinka kauan mun pitää vaan kestää tätä kaikkea paskaa ja angstata siitä. Mä haluan saada kaikki järjestykseen. Mä en jaksa tätä sekasortoa ja paskaa oloa enää päivääkään. Mä haluan vaan saada elämäni siihen kuntoon että se olisi taas nauttimisen arvoista vaikka olisin yksin. Mä haluan mun elämän takaisin.

Ei kommentteja: