maanantai 5. marraskuuta 2007

huoh, maanantai, huoh

Tuossa viikonloppuna mökillä ollessa mielessäni vilisi paljon asioita, joita voisin jakaa teidän kanssanne. Nyt pääni on ihan tyhjä ja sormet eivät kirjoita samaa tahtia kuten ennen ja koko ajan pitää niitä vitun kirjoitusvirheitäkin korjata. Tää kaikki johtuu ihan vaan maanantaista.

Tänään istuessani sen liian hiljaa puhuvan ihmisen luona pääsin taas ajatuksista eroon ja se ehdotti mulle lomaa. Ei yhtään pöllömpi idea. Onse kiva pitäää lomaa nyt sitte kun ei se sitte lyhennä sitä ens kesälomaa, jos sitä oikeasti näkisi oikeata kesälomaa ensi kesänä.

Mä yritin kovasti taas miettiä pointtia tälle tämän päivän istunnolle teidän kanssa, mutta mun pää on ihan tyhjä. Mun pitää ilmeisesti pitää taukoa taas hetki ja jatkaa sitten myöhemmin. Mulla on selvästi luovuuden vajetta, kahvi vajetta ja tupakka rippuvuutta.

Palataan asiaan.

Ei kommentteja: