torstai 22. marraskuuta 2007

mä niin vihaan pissiksiä

Mä vihaan Idols -pissiksiä, etenkin Anna Abreuta (kylmiä väreitä tulee kun kirjottaa sen nimenkin). Ja sitten mä vihaan tota vitun "oon niin hyvä" Katariina Braskia, vai mikä vittu sen nimi onkaan. Mä en voi sietää pissiksiä bussissa, ne pitää niin kälätystä. Mä vihaan pissiksiä varsinkin vappuna puskassa itkemässä: "kukaan ei rakasta mua". Mä vihaan niitä vitun vetyperoksidi-bimboja, jotka näyttää ihan pilalle menneiltä Bratz-nukeilta. Mä en voi sietää street-hengareita tai ostari-hengareita. Voiko olla mitään säälittävämpää?

Mua sylettää se, että pissikset luulee olevansa jotain. Pissis on aina pissis. Mä teeskentelen olevani pissi, koska olen muuten vaan siinä kaikessa ironiassaan iki-pissis ja mulla on paras kaveri mahti-pissis. Pissiys ei ole ikä, vaan se näkö, asenne ja olemus. Jos mä saisin olla päivän "kunnon" pissis, eli oikeesti se pinkkiin pukeutunut vetyperoksidi blondi, mä varmaan vetäisin itteni jojoon. Mä en voi sietää sitä puhetapaa. Mä en voi sietää sitä hajua (puoli purkkia hajuvettä VÄHINTÄÄN). Mä en voi sietää sitä tyyliä (liian kireet vaatteet, pelkästään pinkkiä ja liian matalat housut).

Pissi luulee tietävänsä kaiken, luulee olvansa vanhempi kuin on, luulee olevansa paras. Pissis yrittää vittuilla, mutta kun sille menee vittuilemaan takasin (oikeasti alentuu siihen), niin ei se edes ymmärrä, että sille vittuillaan. Pissikset syövyttää niiden aivosolut vetyperoksidilla ja ofelialla. Ne pahimmat pissikset yrittää polttaa röökiä, ja vetää vaan poskareita. Säälittävää. Mä en ikinä ole itse ollut pissis, onneksi. Mä voin näin "isona" tehdä kuitenkin mitä huvittaa ja nimittää itseäni pissikseksi (kaikessa siinä sarkastisuudessa).

Mä vittu niin vihaan niitä Liisoja, jotka karkaa ihmemaasta. Menis vittu takasin. Aina kun tollanen vitun pissis soi radiossa, pitää vaihtaa kanavaa. Aina kaupassa kun kulee sitä pissiksen paska musiikki, pitää lähteä juosten kaupasta. Jos se vitun pissis pääsee telkkariin asti, pitää laittaa telkkari kiinni. Mä vihaan kaikkea mitä pissiydessä on. Mä en kestä miksi joku haluaa katekoroitua sellaseen kastiin. Siis HYI VITTU. Menkää itteenne.

Pissis joulukalenterissa:
"Siis daa, mä otan kyl tänää kännit koska on huomenna on itsenäisyys päivä ja vapaat skolest. Nyt pitää vaa sit mennä hakikselle toho lähiostarille ja pyytää joku hakee ofeliaa. Sit illalla ollaa ihan kännis. Mä sit haluun mennä kismailee niiden hyvännäkösten kundejen kanssa. Ja sit vois ehkä olla bileet siel kivas mestas. Siis kyl sä tiiät mist mä puhun."
Myöhemmin illalla:
"Siis mä oon niin kännissä. Onks mul meikit viel oikeesti hyvin? Ai siis oikeesti onks ne poskella? Hei voi vittu. Mitä mä nyt teen? Mä en voi mennä kattoo tota mageet kundii tonne enää. Voi vittu, mulla on letti ihan laatassa. Mitä mä nyt teen, siis daa."

Kiitos

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

ei mulla ole mitään lisättävää. paitsi että tein juuri ehkä mauttomimman kortin ever!