torstai 22. marraskuuta 2007

Ideat on LOPPU

Koska mun idea pankki on jälleen varastettu ja työttömät-juopot on niiiiiin loppu.. Mun piti pyytää "korkeammalta taholta" pientä ongelman ratkaisua. Ja mikähän se vastaus mahtoi ollakaan: "kirjota musta, jotain nättiä". No jo on vittu. Kirjotetaan sitten kerran ideat on niin loppu. Ei millää pahalla mut ei millää hyvälläkään.

Eli: On eräs ihminen, joka kutsuu itseään mitä omituisimmilla nimillä. Minä tämän kyseisen henkilön olen nimennyt Vittupää-Kaikkoseksi (koska kuulemma kyseisen henkilön mielestä ei paskapää-kaikkonen ei ollut hyvä). No se on jo aika nättiä, että mä kirjotan jo siitä ihmisestä mitään. Tosin mä olen päässyt sen bloggin, myönnettäkööt.

Koska mun piti kirjoittaa jotain nättiä, mulla tulee sen Kaikkosen kani mieleen (koska mä en saa tehdä paljastuksia, näin kuului ohjeistus..). Se on aika söpö, mutta se ei ole nätti ja kiva sillon kun se ei leiki mun kanssa. Kaikki oikeesti haluaa leikkiä mun kanssa, koska mä oon kivoin leikkikaveri ikinä. Se Kaikkonen on kiva, koska se leikkii mun kanssa. Ja sit se halaa kans. Joskus se jopa pussaa (aika ällöö).

Se Kaikkonen tykkää olla nätti, siks se aina meikkaa, kun se haluu olla oikein nätti. Se Kaikkonen omistaa aika isot korvat, koska se jaksaa aina kuunnella mun typeriä juttuja (no niinpä, tosi typeriä). Sen Kaikkosen vika on sekin että mä kirjotan näitä tyhmiä juttuja tänne. Se Kaikkonen juo aina tyttöjen Cocaa, koska sekin on nättiä. Ihme tyyppi. Hauskaa Kaikkosen kanssa on vaikka väkisin. Kaikkonen kun nauraa niin se nauru tarttuu muihinkin. Varsinkin sillon kun se imitoi sitä Penttiä (emmä tiedä onko sen nimi oikeesti Pentti). Se vasta on kivaa ja tyhmän kuullosta. Sillon mua ainakin naurattaa.

Se Kaikkonen on aina kaikkien kaveri, kaikki haluu olla sen kaveri ja siksi sen puhelin laulaa koko ajan. Kaikkosen kanssa on kiva häröillä. Sen kanssa eksyy mitä ihmeellisimpiin paikkoihin. Tästä mainittakkoon: Olemme visitoineet useasti Stondiksella. Jos et tiedä mitä se on.. Voih, siinä vaiheessa se on yleissivistyksen puutetta. Se Kaikkonen on hyvä tietopeleissä (jos tulee nättejä kysymyksiä).

Koska mä olen se, joka osaa kaikista näteintä juttua kertoa Kaikkosesta, mä olen melkein kunnioitettu siitä, että Kaikkosesta pitää kirjottaa oma blogitus. Siistii. Kaikkosen voi aina tavata (kunhan se ei ole ällö-söpö-nätti tuulella). Se Kaikkonen on mennyt nyt tapaamaan kyllä miehen (ihan mukavan sellaisen, jolla oli vähän outo kaveri, se kerto mulle heti sen "moi mä haluun seurustella sun kanssa, tällänen mä olen" -esittelyn). Nyt kun sillä Kaikkosella on mies, se on vähän liiankin söpöily tuulella välillä, mut ei se haittaa. Minä jos joku osaan olla sen rentun kanssa, joka asuu meillä kanssa aika vitun oksettava ja siksi mä annan tän kerran anteeksi.

Koska mä en jaksa enää kehua sitä Kaikkosen paskiasta maasta taivaisiin, mä lopetan mun verbaaliset lahjakkuudet ja alan keskittymään siihen, mitä kaikkea mä voinkaan löytää internetistä. Kiitos.

Ei kommentteja: