tiistai 20. marraskuuta 2007

Turhuutta

Mietin tässä elämän turhuutta... Mieleeni yllättäen tulee mieleen, että joulu on turha. Töissä käyminen on turhaa. Tuhlaaminen on turhaa, mutta erittäin mieleistä. Kaikki on turhaa. On turhuuden päivä, ainakin minulla.

Eilen teki mieli haistatella vaan kaikille (taisin vähän haistatellakin). Tämän päivän olotila on vielä epäselvä, vaikka turhuus tässä vallitsee. Tänäänkään ei huvita, ei kiinnosta, ei jaksa. Turhaa kaikki sellanen.

Turhamaisuuden takia mulla on pää ihan tyhjä. En jaksa ruveta häsläämäänkään, koska sekin tuntuu turhalta. Turhatonta olisi olla kotona peiton alla ja ehkä katsoa vähän L-koodia. Siihen vielä kun viereen saa syömingit ja juomingit niin turhuus loppuu. Turhalta tuntuu sekin, että tänään pitää vaihtaa autoon öljyt. Kyllä, aijon olla projektissa mukana itse ja liata sormeni auto asoilla. Turhuus.

En jaksa mielistellä taaskaan ketään, eikä huvita tehdä mitään muutakaan. Mä tarttisin nyt niin kovan piristyksen. Se seuraavaksi tuleva pizza taukokaan ei miellytä. Siitä saa tosin kyllä syyn olla taas vähän läskimpi. Mutta läskiyskin on turhaa.

Mä olen niin erittäin masentava ja turhuuttava juuri nyt ettei mua kiinnosta edes kirjottaa enempää. Ainiin: Terveisiä sille Kaikkoselle; mä en saa joulunakaan olla kännissä. Vittu se on turhaa.

2 kommenttia:

Kaikkonen kirjoitti...

munatohvelissa? ja miksi et saa olla kännissä? no mutta perkele :( noh, mä keksin sit muita sinne kyräilee ja fiilistelee. ennätin jo vähä kehitellä mielessäni ajatusta irish coffee boolista. nam.

Kaikkonen kirjoitti...

hyvä et nauroit, se oli tarkoituskin :D tai siis ei, ihan vakavalla mielellä olin sen kirjoittanut :D haha...kohta vessaan meikkaa, i wanna' be pretty. nukuin pommiin (heräsin 8.06, olin töissä 8.31) joten ei paljoa ole ehostauduttu tänään. yäk.