maanantai 19. marraskuuta 2007

Syövytetty

Joku kävi tyhjentämässä koko mun pään viime yönä. Jäljelle jäi vain tuntuva vitutus ja mielipaha. En jaksa uskoa mitenkään, ettei päässäni liiku mitään. Vaikka tosin ne mulle niitä nappeja syöttää, että saa pään "kipsiin". Mitähän vittua sekin tarkottaa?

Maanantai ja työpäivä pitkän 10 päivän "viikonlopun" jälkeen tuntuu samalta kuin söis paskaa. Maistuu niin pahalle ja haisee ja kattoo ympärilleenkin niin sitä olis tonneittain vaan lisää. Kattoo noita sitruunan happamia naamoja ja alkaa kysyä itseltään: "Mitä vittua mä täällä duunaan?". Se iloinen mies on taas jossain huitelemassa ja sekään ei saa mun irvistystä vääntymään. Aika heikoilla mnnään.

Mulla oli eilen idea, mutta joku mulkero kävi senkin syövyttämässä irti mun mielestä ja nyt mua vasta vituttaakin. Agression purkuun tarttis taas sitä Tyyne kirvestä seitkyt luvulta ja pölkyn, joka niin ei halkee. Aivan perseestä, että pitäis 70 kilsan päähän lähtee sitäki duunaa. Idea pankki on siis ryöstetty.

Nyt vituttaa niin paljon ne niinsanotut iloiset ihmiset. Mä haluan mun kärhämän oloiset kaverit takaisin, joiden kanssa voi puhua tästä syövytyksestä ja maailman kokoisesta vitutuksesta. Mä en sitte rupee kuuntelee yhtään, sitä paskan jauhantaa, ellei se liity siihen että vituttaa. Kaikki iloiset ihmiset on aivan vitusta.

Ehkä tämä aivan äärimmäisen kokoinen vitutus ja mielellinen syövytys johtuu siitä että ne vitun idiootit alotti sen joulun jo. Vittuun joululaulut, vittuun joulukoristeet, vittuun ne happy-joy-joy - joulun toivotukset. MÄ EN NIIN PIDÄ TEITÄ MINÄÄN.

ps. JOULUPUKKIA EI OLE OLEMASSA

1 kommentti:

Kaikkonen kirjoitti...

hahaha. mussa on vielä hitusen kärhämyyttä ja kyynisyyttä jäljellä. kaffelle töiden jälkeen?